neljapäev, november 24, 2005

Veel midagi väga toredat

lihtsalt...
http://www.multgames.onru.ru/multgames/multopen/597.html

ja tõlke võtsin ka kiisuku bloogist:

Viimase tõlge neile, kes on nagu mina ja ei mõika vene keelt:
Potsataja ja krokodill Gena ostsid kanepit. Jõuavad koju ja Gena kurdab: "Tead potsataja ma terve päeva higistasin, krt nii palav oli plin. Ma käinkiirelt vannis ära võtan väikse du??i ja kui tulen, siis suitsetame sellekraami koos ära. Sa bljät vaata ainult, et sa üksi seda siin ei tõmba, matean, milline tõbras sa tegelikult oled!" "Ära muretse Geenake. Ma ei puutuka seda kraami, käi võta rahulikult kiire du??, pole midagi." Istub potsataja diivanile, klõpsib puldiga ühele, teisele, kolmandalekanalile- kusagilt midagi ei tule, mõtleb, et ah tõmbaks paar mahvi, Gena eipane tähelegi. No lasebki pops, pops, pops- ja märkab, ongi kõik, kõiktõmmatud. Kus siis hakkab halama "Oi bljääd, mis ma nüüd teen, Gena lööb mu mättasseja nahhui, miks ma selline idioot ikka olen." Järsku kostab vannitoast hääl:"Potsataja, too mulle rätik!" "Oi bljääd rätik vaja ka veel viia, aaa... , nii peab end kokku võtma, misma teen... Nii, vaja on minna magamistuppa, avada kapiuks, võtta rätik,sulgeda kapiuks ja viia rätik vannituppa. Nii, krt, kindalsti on vaja midagiöelda ka, Gena hakkab ju bljät muidu kahtlustama, ja jah midagi on vajaöelda... Nii, mmm Gennnadi, bljät miks Gennadi Genat?ok tra ei Gena jah GenaGena nii... Gena sa palusid, mind, et ma tooksin sulle käterä... bljädpikaks läheb nahhui, Gena hakkab kahtlustama." Samal hetkel kostub uuestivannitoast häält: "Potsataja nahhui, läksid tegema seda rätikut sinna vä?" "Aaa bljäääd käterätik käterätik." Läheb Potsataja magamistuppa: "Nii,nahhui ma siia tulin? ..... Aaa plin see käterätik." Haarab rätiku ja liigubvannitoa poole ise arutades: "Nii, mis ma siis ikkagi ütlen... Mäletad Genasa palusid mul tuua selle käterätiku.... bljääääd, tra see läheb pikaksjälle, hakkab kahtlustama, proovime ikka teisiti, Gena, vaat see samunekäterätik, mida sa palusid mul tuua... oi joobannõi miks see samunerätik.... lihtsamalt peab ütlema... Gena võta! Oh see sobib, ei veellihtsamalt Gena säh, jah Gena säh, Gena säh, Gena säh, Gena säh, Gena säh, Gena säh, AAAARRRHHHH VANNIS ON KROKODILL!!!

Kommentaare ei ole: