kolmapäev, jaanuar 18, 2006

Jõulud tulevad varakult

Jube varakult isegi. Mingi nagu 300 päeva varem kui tavaliselt. Mõnusalt soojad jõulud. Kui keegi viitsib, siis võiks näiteks mööda Tallinnat ringi luusida ja kõik termomeetrid veel kümme kraadi madalamat temperatuuri näitama panna, ma ei viitsi kooli minna.

Raidma jätkab geniaalsuselainetega. Rääkis Don Quixotest, tund oli normaalsete inimeste kellade järgi juba ~2 mintsa läbi.

mina: mis kell on?
johan: kaks minti läbi
- mul on ka umbes nii. krrt miks ta tundi ära ei lõpeta juba
- no... koolikell on ju mingi veider ka
- eks ta ole küll jah. heh, omas maailmas elab see kell
raidma: just täpselt mattias, elas jah omas maailmas.

mul on üks hästi tore samaili mis siia sobiks aga ma peaks ta uploadima kuskile kust linkida saab ja hoti faking serverite juurdepääs on sama lihtne kui blondiinil öelda "mulle ei meeldi roosa" ja mujal olevatesse kohtadesse ma ei viitsi paroole üles otsida ja ma ei viitsi seda postitust enam jätkata.

Kommentaare ei ole: